Méghogy csak vízibiciklit lehet bérelni…

2018. 03. 21. | Írta: WWieland | Kategória: Tippek

Egy tréning, konferencia vagy egy meeting színvonalát nemcsak a tréner vagy az előadó rátermettsége és szakmai felkészültsége határozza meg, hanem bizony azok az eszközök is, amelyeket ott használ. De mit csinálj akkor, ha hosszú távra nem tudsz/akarsz beruházni, esetleg helyhiány vagy szállítási nehézség miatt az eszközvásárlás szóba sem jöhet?

Vedd bérbe!

Legyen szó kisebb, 10 fős csoportmunkáról vagy akár egy nagyobb rendezvényről, eszközbérlés szolgáltatásunk minden lehetőségre kínál megoldást.

Akár táblát

A tábla kérdése mindig az egyik legkardinálisabb probléma egy-egy esemény előtt: nagy is, szállítani is nehezebb és árban sem a legolcsóbb eszközök közé tartozik, használata viszont abszolút elhagyhatatlan egy-egy ötletelésen vagy nagyobb konferencián. Jó hírünk van: nálunk lehetőséged van akár 30 darab EuroPin® PinWand táblát is bérelni, de négy FlipChart tábla is rendelkezésre áll. Előbbi eszköz nélkül, egy gomb megnyomásával felállítható, utóbbiból pedig 3 db szúrható és 1 db írható verzió vehető igénybe. Ha a táblák szállítása problémát okoz, futárszolgálat segítségét is kérheted, így tényleg semmi miatt nem kell aggódnod.

Akár koffert

Ha pedig tábla van, akkor bizony eszközök is kellenek, amelyekkel a táblára írhatsz vagy amelyeket rátűzhetsz. A bérelhető moderációs kofferünk 10 fős csoport részére nyújt elegendő muníciót: 250 téglalap, 250 ovális alakú moderációs kártyát, 10 db moderációs markert, 4 db BigOne markert, 1 jelölőpont tekercset és 100 db gombostűt tartalmaz.

Mikor hasznos inkább bérelni?

  • ha hosszabb távra nem tudsz vagy nem akarsz beruházni, de szeretnéd bevonni a résztvevőket a közös gondolkodásba
  • ha nagy mennyiségű, szabad falfelületre van szükséged a rendezvényekhez, de a helyszín erre nem alkalmas
  • ha kicsi a költségvetés
  • ha interaktív falra van szükséged, például egy kiállító standon
  • ha szeretnél minél több kreativitást csempészni az előadásodba, a közös foglalkozásba vagy a kiállításba